Fotolife Akademi

MEB'e Bağlı Ruhsatlı Bir Eğitim Kurumudur

0 Ürün Sepeti Gör

Sepetinize ekli ürün bulunmamaktadır.

Yönetici Asistanı İş İlanı

Yönetici Asistanı İş İlanı Detayları

Fotoğrafçılık eğitim merkezimiz Foto Life Akademi kurucumuz Orhan Gürbüz’ün asistanlığını yapacak, eğitim markalarımızın yönetim ve halkla ilişkiler süreçlerinde öğrenci görüşmelerinden kayıt işlemlerine kadar görev alacak, Web Home ajans hizmetlerinin tanıtım ve müşteri ilişkilerini yönetecek, kurucumuzun danışmanlık, marka, kariyer ve yönetici koçluğu hizmetlerinde idare ve koordinasyon yapacak, günlük/haftalık/aylık işlerini, toplantı ve görüşmelerini organize edecek, randevularını ve seyahatlerini planlayacak, misafirlerini karşılayacak, ağırlayacak ve yönlendirecek, yazışmalarını ve telefon trafiğini yönetecek, yönetim raporlarını hazırlayacak, dokümantasyonu takip edecek iletişim becerileri güçlü, kendine güvenen ve görünümüne özen gösteren Yönetici Asistanı aramaktayız. İş tanımımıza uygun aday sensen, ilanımıza hemen başvur!

Genel Nitelikler

Foto Life Akademi Yönetici Asistanı iş ilanı başvurusu için gerekli olan nitelikler:

  • Üniversitelerin Halkla İlişkiler, İletişim, Büro Yönetimi ve Sekreterlik veya ilgili bölümlerinden mezun,
  • Yönetici Asistanlığı alanında en az 2 yıl deneyimli,
  • Tercihen iyi seviyede İngilizce bilen,
  • MS Office ve sunum programlarını kullanabilen,
  • Faks, fotokopi, yazıcı, tarayıcı, telefon santrali gibi ofis araçlarının kullanımını bilen,
  • Ofis ve büro yönetimi prosedürlerine hakim,
  • İşe alım, iş güvenliği, bilgi işlem, finans gibi konularında bilgili,
  • Dosyalama ve evrak takibi konularında deneyimli,
  • Diksiyonu düzgün, ifade ve anlatım becerisi gelişmiş, akıcı ve anlaşılır konuşan,
  • Telefonda veya yüz yüze etkili iletişim kurabilen,
  • Yönetici Asistanı olarak sözlü ve yazılı iletişim becerileri yüksek,
  • Pozitif, güler yüzlü ve insan ilişkilerinde başarılı,
  • Kurumumuzu temsil edebilecek, liderlik vasıflarına sahip, özgüveni yüksek,
  • Dış görünüşüne özen gösteren, bakımlı ve özenli bir imaja sahip,
  • Zaman yönetimi, planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş,
  • Kriz yönetimi konusunda tecrübeli, analitik düşünme becerisine sahip, problem çözme becerisi yüksek,
  • Düzenli, titiz ve programlı çalışan, hedef ve sonuç odaklı,
  • Analiz ve raporlama yapabilen,
  • Takım çalışması ve işbirliğine uyumlu, sorumluluk almayı seven,
  • Değişime açık, mesleki ve kişisel anlamda kendini geliştiren.

Yönetici Asistanı İş Tanımı

Yöneticinin;

  • Günlük/haftalık/aylık çalışma planını yapmak, takip etmek ve koordinasyonunu sağlamak,
  • Gelen telefon, faks, mail trafiğini doğru, hızlı ve etkin bir şekilde yönetmek,
  • Toplantı ve randevularını planlamak ve takip etmek,
  • Toplantı ve çalışma alanını düzenlemek, kullanılan araç gerecin bakımı ve korunumunu sağlamak,
  • Toplantı ve görüşme notlarını tutmak, raporlamak ve arşivlemek,
  • Yurt içi ve yurt dışı seyahatlerini planlamak, vize işlemlerini, uçak, otel rezervasyonlarını yapmak ve takip etmek,
  • Misafirleri karşılamak ve ağırlamak, misafir trafiğini yönetmek,
  • İç ve dış yazışmaları yapmak, mail ve haberleşme ağını yönetmek,
  • Kurum içi ve dışı iletişim süreçlerini organize etmek ve yürütmek,
  • Medya (sosyal medya, basın, marka, sponsorluk) ilişkilerini yönetmek,
  • Planlı kurumsal ziyaretler ile tanıtım faaliyetlerini yürütmek,
  • Yazışma, dosyalama, evrak sisteminin takip etmek,
  • Talep edilen raporlar ve sunumları ilgili birimler ile koordineli halde hazırlamak ve sunmak,
  • İhtiyaç duyduğu araştırma rapor, metin ve sunumlar ile ilgili gerekli dokümantasyonu hazırlamak,
  • Postalama, fakslama ve yönetime kopya iletme dahil olmak üzere genel büro desteği sağlamak,
  • Kurumun etkinlik, organizasyon ve sosyal sorumluluk faaliyetlerini planlamak ve yürütmek,
  • Bayramlarda ve özel günlerde grup içi, grup dışı kişi/firmalara ve resmi kuruluşlara hediye veya çiçek göndermek, SMS/arama/tebrik kartı vb. kutlama süreçlerini yönetmek,
  • Müşteri, network, iletişim ağı, öğrenci vb. bilgileri güncel tutmak,
  • Büro kırtasiye ihtiyaçlarını saptamak ve temin etmek,
  • Kullanılan yönetim yazılımlarını ve sistemlerini güncel tutmak,
  • Gerek ülke içi, gerekse ülke dışı fuar, organizasyon, toplantı, seminer vb. aktivitelerde ve resmi/özel kurum ve kuruluşlar karşısında yöneticiyi temsil etmek,
  • Verdiği eğitimlerin, danışmanlık ve koçluk hizmetlerin, girişimlerinin ve projelerinin tanıtımını yapmak,
  • Kadro ihtiyacını tespit etmek, personel bulma ve seçme konusunda yöneticiye yardımcı olmak.

Akademilerin;

  • Kurumumuzu en iyi şekilde temsil ederek gelen misafirleri karşılamak, ağırlamak ve ilgililere yönlendirmek,
  • Gelen telefon ve mailleri ilgili kişi ve departmanlara aktarmak,
  • Günlük/haftalık/aylık öğrenci görüşmelerinin ve randevularının plan ve takibini yapmak,
  • Öğrenci görüşmelerinin, kursiyer bilgilerinin, eğitim satışlarının kaydını yapmak, aylık olarak yönetime raporlamak,
  • Eğitim seyahatlerinin ve organizasyonlarının bilet, rezervasyon, konaklama vb. süreçlerini yürütmek,
  • İç ve dış yazışma ve iletişim süreçlerini yönetmek,
  • Diğer departmanlar ile iletişim ve koordinasyonunu sağlamak,
  • Potansiyel veya mevcut öğrenci ve veliler ile yönetim arasındaki iletişimi sağlamak,
  • Veli, öğrenci ve öğretmen şikayet ve isteklerini kayıt altına alarak yönetime iletmek,
  • Öğrenci memnuniyeti anketleri yapmak, analiz ederek yönetime raporlamak,
  • Öğrenci memnuniyetini sağlayacak kampanya ve promosyonlar hakkında yönetime öneride bulunmak,
  • Öğrenci ve öğretmenler için gerekli belgelerin takibini ve dosyalamasını gerçekleştirmek,
  • Algı, itibar, memnuniyet araştırmaları yapmak.

Ajansın;

  • Hizmetleri ve ürünleri hakkında bilgi ve deneyim sahibi olarak firmayı en iyi şekilde temsil etmek,
  • Gelen misafirleri karşılamak, ağırlamak ve ilgili birimlere yönlendirmek,
  • Gelen telefon ve mailleri departmana iletmek, müşteri trafiğini yönetmek,
  • Günlük/haftalık/aylık toplantı ve görüşmeleri düzenlemek,
  • Mevcut müşteri portföyünün takibini yapmak, bilgilerini kayıt altına almak ve güncel kalmasını sağlamak,
  • Firma seyahatlerinin ve organizasyonlarının bilet, rezervasyon, konaklama vb. süreçlerini yürütmek,
  • Diğer departmanlar ile iletişim ve koordinasyonunu sağlamak,
  • Müşteri ziyaret takvimini planlamak ve yönetici ile birlikte toplantılara katılmak,
  • Toplantılarda tüm hazırlıkları ve organizasyonu yapmak, kararları takip etmek ve raporlamak,
  • Müşteri memnuniyet analizleri yapmak ve yönetime raporlamak,
  • Yönetici için gerekli idari işlerin organizasyonunu yerine getirmek.

Franchise Markalarının;

  • Hizmetler hakkında bilgi ve deneyim sahibi olarak firmayı en iyi şekilde temsil etmek, gerektiğinde tanıtımını yapmak,
  • Gelen misafirleri karşılamak, ağırlamak ve ilgili birimlere yönlendirmek,
  • Gelen telefon ve mailleri departmana iletmek, müşteri trafiğini yönetmek,
  • Günlük/haftalık/aylık toplantı ve görüşmeleri düzenlemek,
  • Mevcut müşteri portföyünün takibini yapmak, bilgilerini kayıt altına almak ve güncel kalmasını sağlamak,
  • Mevcut müşteri portföyünü geliştirecek önerilerde bulunmak,
  • Yeni ve mevcut müşterilerin ziyaretlerini planlamak ve yönetici ile birlikte toplantılara katılmak,
  • Toplantı kararlarını takip etmek ve kayıt altında tutmak,
  • Günlük ziyaret ve görüşmeleri raporlamak,
  • Satış taleplerini ilgili departmanlara ulaştırmak,
  • Satış, fatura, sözleşme ve gerekli evrakları eksiksiz temin etmek,
  • Firma seyahatlerinin ve organizasyonlarının bilet, rezervasyon, konaklama vb. süreçlerini yürütmek,
  • Müşteri memnuniyet analizleri yapmak ve yönetime raporlamak.

 

Pozisyon Bilgileri

Firma Sektörü: Eğitim
Departman: Yönetim
Çalışma Şekli: Tam zamanlı
Pozisyon Seviyesi: Uzman
Alınacak Personel Sayısı: 1
Görev Yeri: İstanbul(Avrupa)

 

 

Aday Kriterleri

Tecrübe: En az 2 yıl tecrübeli adaylar
Askerlik Durumu: Yapıldı
Eğitim Seviyesi: Üniversite(Mezun), Yüksek Lisans(Öğrenci), Doktora(Öğrenci)

 

 

Ücret: Maaş + Yol + SSK imkanları
İzin: Cumartesi Pazar günü ve resmi tatillerde izin yapma imkanı. 1 yıl şirket bünyesinde çalışanlara 14 günlük tatil yapma hakkı.
Yemek: Çalışanların yemek ihtiyaçlarını firma bünyesinde yer alan yemekhaneden karşılamaktadırlar.

 

 

Profesyonel Bir Ekiple Başarılı İşlere İmza Atmak İçin İlana Hemen Başvur!

Yönetici Asistanı iş ilanımıza başvuru yapmak isteyen adaylar web sayfamızda bulunan formu doldurarak ya da iletişim adreslerimizden bize ulaşarak başvurularını yapabilirler. Yalnızca Yönetici Asistanı iş ilanı kriterlerini karşılayan adayların iletişime geçmesi rica olunur.

Yönetici Asistanı İş İlanı Başvuru Kabul Edilen İller

Yönetici Asistanı adayları İstanbul Avrupa Yakası; Arnavutköy, Avcılar, Bağcılar, Bahçelievler, Bakırköy, Başakşehir, Bayrampaşa, Beşiktaş, Beylikdüzü, Beyoğlu, Büyükçekmece, Çatalca, Esenler, Esenyurt, Eyüp, Fatih, Gaziosmanpaşa, Güngören, Kâğıthane, Küçükçekmece, Sarıyer, Silivri, Sultangazi, Şişli, Zeytinburnu ilçeleri ile İstanbul Anadolu Yakası; Adalar, Ataşehir, Beykoz, Çekmeköy, Kadıköy, Kartal, Maltepe, Pendik, Sancaktepe, Sultanbeyli, Şile, Tuzla, Ümraniye, Üsküdar ilçelerinde ikamet edenler başta olmak üzere tüm Türkiye genelinden başvuru yapabilirler. Yönetici Asistanı iş başvurusu yapacak olan adayların bu durumu göz önünde bulundurmaları rica olunur.

[widget-61]

Yorum Yap

Bilgi Al
Bilgi Al +90 (850) 532 30 30